Lambertseter Ur & Optikk
mai 2020
Digital profil for å bli sett bedre
Om prosjektet
Lambertseter Ur & Optikk er en frittstående familiebedrift som helt siden 1958 har levert urmaker- og optikertjenester til innbyggerne i vårt nærområde. Familien er i dag representert ved Tron Holm, som sammen med Kim Holm og Anniken Holm, utgjør henholdsvis andre og tredje generasjon i bedriften.
Det viktigste først
Da vi i Digiproff designet de nye nettsidene til Lambertseter Ur & Optikk var det to problemer vi måtte løse. Først og fremst var det viktig at de tilgjengeliggjorde bestilling av synstimer på nett, men de ville også ha et system slik at kunder kunne bestille linser på nettsiden. Deretter var det viktig at en kunde kunne finne den nye adressen og åpningstidene raskt, et typisk irritasjonsmoment på slike nettsider.
Dyktige, positive og svært imøtekommende
Thomas (Optiker)
Fokus på de ansatte
Fokus på de ansatte
Bildene på nettsiden
Det er viktig å vise frem de fantastiske menneskene bak lokalbedrifter, derfor valgte vi å ta bilder av de ansatte slik at vi kunne plassere dem sentralt på nettsiden. Ikke bare kunne vi bruke bildene på nettsiden, men også i Google My Business, annonser og på sosiale medier
Vi fremhever historien
Vi fremhever historien
Annonser til maks ytelse
Etter oppsett av nettsiden så ble det aktuelt for Lambertseter Ur & Optikk å sette opp annonser for å drive inne flere kunder og være sikker på at kundene visste hvor de hadde flyttet. Vi i Digiproff tok da på oss oppdraget med å opprettholde, analysere og produsere annonser, igjennom et månedsabonnement.